Postup práce finančního konzultanta
Kontakt – FK kontaktuje klienta nejčastěji telefonicky na základě doporučení jiného spokojeného klienta
Analýza – FK sepíše s klientem analýzu osobních financí, která obsahuje priority a přání klienta, současné finanční portfolio a finanční možnosti klienta
Zpracování – FK zpracuje data z analýzy, porovná vhodnost produktů z celého finančního trhu a vytvoří finanční projekt, který je rozdělen do tří částí – souhrn současného finančního portfolia klient a dva další návrhy řešení klientových financí
Prezentace – FK prezentuje finanční projekt klientovi, vysvětlí mu podmínky jednotlivých produktů včetně cenové nabídky a odpoví veškeré klientovi dotazy k jednotlivým produktům
Administrativa – jestliže se klient rozhodne využít některé ho z produktů prezentovaných FK, FK zpracuje veškerou administrativu spojenou s úpravou či změnou finančního portfolia klienta
Servis – FK poskytuje klientovi následný servis, např. řešení pojistných událostí, hlídání úrokových sazeb na hypotečních úvěrech, aktuální podmínky u jednotlivých produktů či nových produktů na finančním trhu