Postup  práce finančního konzultanta   

 

Kontakt – FK kontaktuje klienta nejčastěji telefonicky na základě doporučení jiného spokojeného klienta

 

Analýza – FK sepíše s klientem analýzu osobních financí, která obsahuje priority a přání klienta, současné finanční portfolio a finanční možnosti klienta

 

Zpracování – FK zpracuje data z analýzy, porovná vhodnost produktů z celého finančního trhu a vytvoří finanční projekt, který je rozdělen do tří částí – souhrn současného finančního portfolia klient a dva další návrhy řešení klientových financí

 

Prezentace – FK prezentuje finanční projekt klientovi, vysvětlí mu podmínky jednotlivých produktů včetně cenové nabídky a odpoví veškeré klientovi dotazy k jednotlivým produktům

 

Administrativa – jestliže se klient rozhodne využít některé ho z produktů prezentovaných FK, FK zpracuje veškerou administrativu spojenou s úpravou či změnou finančního portfolia klienta

 

Servis – FK poskytuje klientovi následný servis, např. řešení pojistných událostí, hlídání úrokových sazeb na hypotečních úvěrech, aktuální podmínky u jednotlivých produktů či nových produktů na finančním trhu